.

.

Creative Makeup


posted by Unknown on

2 comments

Dziś zaprezentuję Wam kilka moich przemian :) :)

Jako pierwsza Yolandi Visser z Die Antwoord :) 
Wybrałam ją, gdyż jest bardzo charakterystyczną i ciekawą postacią, której dorobek artystyczny doceniam i szanuję :)



***ciało oraz twarzy pomalowałam białą farbą firmy Kryolan, soczewki z allegro (niestety koszmarnie niewygodne), fryzura zrobiona za pomocą białej peruki którą odpowiednio pocięłam oraz popodpinałam  


********************

                             Nastepna metamorfoza należy do Marilyna Mansona :)
 Mojej muzycznej miłości oraz lekkiej obsesji  z czasów podstawówki :)
Mam ogromny sentyment do jego specyficznej twórczości muzycznej oraz do jego wizerunku :) 



***praktycznie wszystko za pomocą farbek Kryolan, poszczególne elementy podcieniowałam cieniami; do włosów użyłam czarnego i srebrnego sprayu
********************


Następna postać opiera się głównie na makeupie dłoni :)
Na prawej ręce (jestem leworęczna) namalowałam sobie nos oraz zęby kościotrupa



********************

Następna postać kosztowała mnie wiele cierpliwości pod czas zmywania :) :) :) 
Rok temu w Wigilie zmalowałam sobie Grincha, a w tym roku postanowiłam,
 że zrobię wersję żeńską zielonego, złego Grincha- Grinchówke :) :) :) 



****Wszystkie postacie zmalowałam przy pomocy farbek firmy Kryolan :) 

Miłego dnia :*

2 comments

Leave a Reply