.

.

Beyoncé's makeup in "Mine" video :)


posted by Unknown on

6 comments

        Dziś makijaż, który zainspirował wielu makijażystów na całym świecie w tym i mnie :) Makijaże Beyonce w każdym teledysku zachwycają. Zawsze są pełne barw, mocne, zdecydowane i pięknie wykonane. Jestem absolutną fanką jej wizerunku :) 



link do pełnej wersji filmiku:


1. CoastalScents BR-B-S04,  2. CoastalScents BR-B-S09,  3. pędzel z paletki NAKED3,
4.  CoastalScents BR-B-S06


Przedstawiam Wam cztery główne pędzelki których użyłam do wykonania tego makijażu :) 
w skrócie opiszę Wam co i jak robię krok po kroku :) :*

1. Nakładam bazę pod cienie - Nyx jumbo eye pencil shadow liner 604 milk
2. Pędzelkiem nr 2 (CS BR-B-S09) nakładam cień KIKO 212 na środek powieki ruchomej 
3. Pędzelkiem nr 1 (CS BR-B-S04) nakładam cień MAC Freshwater w kąciku zew. oraz wew.
4. Pędzelkiem nr 3 (Naked3) rozcieram nad powieką ruchomą cienie łącząc je na górze :) 
5. mniejszym pędzelkiem wzmacniam cieniem MACa kącik wewnętrzny oka
6. Pędzelkiem nr 4 ( CS BR-B-S06) rozcieram różowym cieniem łuk nad powieką ruchomą
7. miękkim małym pędzelkiem rozcieram beżowy jasny cień pod łukiem brwiowym 
8. Dół oka pomalowałam cieniami Maybelline EyeStudio w kąciku wew błękit, a zew. granat roztarłam wszystko pędzelkiem nr 1 
9.kredkę bazową, czyli NYX Jumbo Milk 604 aplikuję na linii wodnej rzęs
10. Przyklejam rzęsy i gotowe :) :* :* :*

pomadka na ustach to mój ulubiony odcień MAC Strip Poker


:* :* :* :* 



6 comments

Leave a Reply