.

.

Kolorowe kreski part. I :))))


posted by Unknown on

No comments







    

    

       Konturówka do powiek w żelu firmy Inglot nr 88 . Śliczny i świeży miętowy odcień. Nałożyłam eyeliner na przypudrowaną powiekę, aby ładnie i długo się trzymał nie odbijając i nie rozmazując po kilku godzinach noszenia :) To jest bardzo powszechny błąd- nie zmatowienie  :) Przed nałożeniem eyelinera w żelu trzeba zmatowić powiekę w przeciwnym wypadku po godzinie będziemy mieć kreskę pod samą brew ;)  :))))


  

         Kolejną kreskę wykonałam konturówką do powiek w żelu Inglot nr 87 .. Troszeczkę rozjaśniłam kolor eyelinerem nr 88, ale bardzo minimalnie :))








       Kolorowe kreski to dobra alternatywa na wiosenne makijaże. Zamiast cieni, szybka i barwna kreska na oku, a usta delikatnie muśnięte błyszczykiem. Taki makeup nie pochłania zbyt wiele czasu a jest bardzo efektowny i świeży. Pogoda za oknem jeszcze nie jest wiosenna :) ale ja mam już dość ciemnych barw  :)))


Leave a Reply